Terug Gemeenteraad

ma 26/04/2021 - 20:05 GR-zaal

Openbare vergadering

Bestuur & organisatie

Secretariaat en noodplanning

Personeel- en organisatieontwikkeling

Financiën

Financiën & verzekeringen

Ruimte

Mens

Team 'Samen leven'

Team onderwijs

IGS

  • De agenda van de buitengewone algemene vergadering van EcoWerf van 23 juni 2021 wordt als volgt goedgekeurd:

    • Samenstelling van het bureau
    • Goedkeuring verlenging EcoWerf
      • Vaststellingen verzoeken tot verlenging (art. 423 DLB)
      • Statutenwijziging: verlenging duur (art. 5 statuten)
    • Goedkeuring statutenwijziging
    • Diversen

    De gemeentelijke vertegenwoordiger krijgt het mandaat om de punten goed te keuren.

  • Agendapunten:

    1. Kennisneming verslagen van Iverlek van de Raad van Bestuur en van de commissaris over het boekjaar 2020
    2. Goedkeuring van de jaarrekening van Iverlek afgesloten op 31 december 2020 (balans, resultatenrekening, winstverdeling, boekhoudkundige besluiten en waarderingsregels)
    3. Vaststelling uitkeringen overeenkomstig art. 6:114 en volgend WVV
    4. Kwijting te verlenen afzonderlijk aan de bestuurders, de leden van de regionale bestuurscomités en de commissaris van Iverlek met betrekking tot het boekjaar 2020
    5. Desgevallend aanvaarding uitbreiding activiteiten gemeenten voor (neven)activiteiten
    6. Statutaire benoemingen
    7. Benoeming van een commissaris
    8. Statutaire mededelingen:
      1. Actualisering van het register van de deelnemers
      2. Definitieve creatie aandelen Apt n.a.v. kapitaalverhoging Publi-T.


Bijkomende punten

Varia

Gesloten vergadering