Terug Gemeenteraad

ma 20/12/2021 - 20:05 Teams

Openbare vergadering

Bestuur & organisatie

Secretariaat en noodplanning

Personeel- en organisatieontwikkeling

  • Vanaf januari 2022 zullen de personeelsleden en de mandatarissen van gemeente, OCMW en AGB de keuze hebben: loonbrieven op papier of digitaal. 

    Artikel 6, 17° van de Arbeidsreglementenwet bepaalt:

     (17° de identiteit van de verlener van een elektronische archiveringsdienst verantwoordelijk, bij toepassing van Titel III van de wet van 3 juni 2007 houdende diverse arbeidsbepalingen, voor de opslag van door middel van een elektronische handtekening aangegane arbeidsovereenkomsten en de elektronisch verstuurde en opgeslagen documenten in het kader van de individuele arbeidsrelatie tussen werkgever en werknemer evenals de wijze waarop de toegang van de werknemer tot deze elektronisch bij de dienstverlener opgeslagen documenten wordt gewaarborgd, ook na de beëindiging van de arbeidsrelatie.

    Deze twee zaken moeten verplicht voorzien zijn in het arbeidsreglement.

    De identiteit van de verlener van de elektronische archiveringsdienst moet uitdrukkelijk voorzien zijn en daarnaast moest ook de wijze van raadpleging van deze opgeslagen documenten voorzien zijn, zowel tijdens de arbeidsrelatie als erna.

Financiën

Financiën & verzekeringen

Ruimte

Patrimonium, openbare werken en mobiliteit

Omgeving

Varia


Publicaties

Besluitenlijst
Notulen